Våra varumärken

Att bygga ett produktvarumärke med internationella ambitioner är svårt och vi vet att alla bolag stöter på stora utmaningar på resans gång. Vi har gjort resan och kan därför vägleda entreprenörerna och företagsledarna i de stora och viktiga strategiska besluten kring utveckling, produktion, expansion och marknad.

landscaper-01-background


Eco Health Nordic utvecklar ekologiska och hållbara produkter tillsammans med redan etablerade personliga varumärken. Bland kommande produkter och varumärken utvecklas tillsammans med kända personer och influencers. Nästa varumärke att lanseras är KRÄM World som är utvecklat tillsammans med klättrare och avses lanseras worldwide under 2022.

LÄS MER
landscaper-01-background

Eco Health Nordic utvecklar ekologiska och hållbara produkter tillsammans med redan etablerade personliga varumärken. Bland kommande produkter och varumärken utevcklas tillsammans med kända personer och influencers. Nästa varumärke att lanseras är KRÄM World som är utvecklat tillsammans med klätttrare och avses lanseras worldwide under 2022.

Läs mer

Dr Sannas utvecklar ekologsika hudvårds produkter i ett eget laboratorium i Sverige. Pordukterat utevcklas av ett erfaret team bestående bl.a. av en immunolog och en hudläkare. Varumärket har vuxit snabbt i Sverige och bolaget görs sig reda för utlandsexpansion under 2022.

Läs mer
landscaper-02-background


Dr Sannas utvecklar ekologiska hudvårds produkter i ett eget laboratorium i Sverige. Produkterna utvecklas av ett erfaret team bestående bl.a. av en immunolog och en hudläkare. Varumärket har vuxit snabbt i Sverige och bolaget gör sig reda för utlandsexpansion under 2022.

LÄS MER
landscaper-03-background

YoungEvity är ett livsstilsvarumärke som egenutvecklade kosttillskott och rawfoods i Sverige. Fokus ligger på content och produktpaket och skapa ett community bland varumärkets kunder. Varumärkets produkter distribueras endast via utvalda återförsäljare men kommer öppna upp online under 2022.

Läs mer

 

YoungEvity är ett livsstils varumärke som egenutvecklad kosttillskott och rawfoods i Sverige. Fokus ligger på content och produktpaket och skapa ett community bland varumärkets kunder. Varumärkets produkter distribueras endast via utvalda återförsäljare men kommer öppna upp online under 2022.

Läs mer